Veelgestelde vragen over stripper boeken via Stripspot
Heb je vragen over het boeken van een stripper of striptease-act? Hieronder beantwoorden we de meestgestelde vragen over stripper boeken, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via de WhatsApp button op de pagina – we helpen je graag verder.
Hoe weet ik of een stripper onderweg is?
Meestal 15 a 20 minuten voordat de stripper arriveert, krijg je een bericht van ons dat de stripper er bijna is.
Hoe lang duurt een stripact?
Stripacts duren in de regel tussen de 15 en 20 minuten.
Kan ik ook bij jullie terecht voor last-minute aanvragen?
Juist is ons platform geschikt voor last minute aanvragen. Op het moment dat jij de aanvraag afrond, krijgen de strippers, die binnen het bereik van jouw aanvraag vallen, een push bericht op de telefoon. Zo kan het, dat je soms al binnen een paar minuten een reactie hebt. Die kun je dan, als je wilt, direct boeken. Dan heb je het binnen een paar minuten geregeld.
Tot wanneer kan ik reacties/inschrijvingen verwachten op mijn aanvraag?
Strippers kunnen reageren op jouw aanvraag totdat deze verlopen is of totdat er een boeking gedaan is.
Een aanvraag verloopt 4 uur na de opgegevens datum en tijd van de aanvraag.
Ik krijg geen reacties op mijn aanvraag
Dit kan meerdere oorzaken hebben.
Er is op dit moment geen stripper actief in de regio van jouw aanvraag. Dat kan komen omdat ze of al vol zitten, niet werken of nog niemand is die jouw regio bedient.
Je hebt een hele specifieke thema geselecteerd, niet elke stripper doet aan alle thema's. Wanneer je geen thema selecteert, krijg je meer resultaten. Per stripper kun je dan zien welke thema's ze aanbieden. Die kun je vervolgens selecteren op het moment dat je gaat boeken.
We werken op dit moment aan een manier om je te laten weten dat jouw aanvraag een te laag bereik heeft, met daarbij de informatie of dat komt doordat je een specifieke thema hebt geselecteerd of dat er simpelweg geen strippers in de regio actief zijn. Dit verwachten wij medio maart 2025 op te leveren.
Kan ik mijn boeking annuleren?
Ja, je kunt ten alle tijden je boeking annuleren. Dit doe je door naar jouw aanvraag te gaan. Onderaan de pagina zie je een knop om de boeking te annuleren.
Kan ik mijn aanvraag annuleren?
Je kunt je aanvraag annuleren door naar je aanvraag te gaan, onder aan de pagina heb je een knop om je aanvraag te annuleren. Na het annuleren van je aanvraag kunnen strippers zich niet meer inschrijven.
Kan ik na de boeking nog contact opnemen met de stripper?
Ja, in het detail scherm van de boeking zie je een knop om contact op te nemen. Je bericht wordt rechtstreeks doorgezet naar de stripper. Hij/zij kan dan reageren op jouw bericht. Handig als je bijvoorbeeld een speciaal verzoek hebt of dat er wat veranderd is dat je door wilt geven.
Staan niet alle strippers met foto op de voorpagina?
Op onze publiekelijke pagina staan niet alle strippers. Sommige willen liever niet herkenbaar op een publieke website staan. Door onze unieke manier van werken, maakt het voor deze strippers wel mogelijk dit werk uit te voeren. Ze zien een aanvraag binnen komen en reageren daarop. Voor de klant die de aanvraag heeft gedaan zijn dan de foto's en het profiel zichtbaar.
Wat doen jullie met mijn informatie?
Pricacy hebben wij hoog in het vaandel staan. De ontwikkelaars achter het platform zijn privacy en security experts en implementeren alle best-practises om de veiligheid van de data te waarborgen. Prive informatie verlaat het platform niet. Doordat de strippers en de eindklanten gebruikmaken van hetzelfde platform, blijft de data daarbinnen. Gegevens worden niet extern gedeeld of opgeslagen.
Er was een probleem met mijn boeking/aanvraag
Er kan altijd iets mis gaan, ook bij ons. Mocht je een probleem hebben ervaren met een aanvraag of boeking kun je met ons contact opnemen via email: info@stripspot.nl
Als het gaat om een boeking, heb je onderaan de detail pagina een knop met 'dispuut'. Wanneer je op die knop drukt, kun je je klacht indienen. Relevante boekings details staan er dan automatisch bij, wat het voor ons makkelijker maakt om op te lossen.
Ik heb geen telefoon met WhatsApp
Wanneer de aanvrager geen telefoon heeft met WhatsApp, kan er geen aanvraag gedaan worden. Dit is een vereiste om de aanvraag te kunnen maken. We versturen namelijk updates bij nieuwe aanmeldingen via WhatsApp, om je op de hoogte te houden.
In de toekomst willen we ook SMS toevoegen, maar dat is een vrij dure manier van berichten versturen.
Het beste is om iemand anders, welke wel WhatsApp heeft, de aanvraag te laten doen.